Τραγωδία ολυμπιακών Διαστάσεων είναι η ύπαρξη του Αλέκου Αλαβάνου και της Αλέκας Παπαρήγα στην ελληνική πολιτική ζωή.
Αναφέρομαι προφανώς στις νέες ψηφοθηρικές δηλώσεις του ΚΚΕ και του προέδρου του Συνασπισμού για το μέλλον της Ολυμπιακής αεροπορίας.
Ξεκινώντας με τον κύριο Αλαβάνο που δήλωσε ότι δεν θέλει η Ελλάδα να είναι από τις ελάχιστες χώρες τις Ευρώπης που δεν έχουν εθνικό αερομεταφορέα. Μήπως θα μπορούσε να μας πει ο μέγας παραποιός της αλήθειας σε ποιες Ελάχιστες χώρες της Ευρώπης θα ανήκουμε? Η Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο η Ιρλανδία, Η Γαλλία, η Σουηδία, η Γερμανία, Η Ισπανία όλες έχουν ιδιωτικοποιήσει τους εθνικούς αερομεταφορείς τους. Μετά ο κύριος Αλαβάνος μίλησε ότι με ένα πενταετές πλάνο(αλα Σοβιέτ) έστω ρε παιδί μου Δεκαετές πλάνο η ολυμπιακή θα ανακάμψει. Αφού ο κύριος Αλαβάνος γνωρίζει την χρυσή τομή γιατί δεν συντάσσει αυτό το καταραμένο επιχειρησιακό πλάνο να το δούμε και εμείς. Βέβαια η Ολυμπιακή έχει ζημιά σε μία διετία 200 εκατομμύρια ευρώ με απλή μέθοδο των τριών πόση ζημιά θα έχει σε μια δεκαετία.Όποιος απαντήσει πρώτος κερδίζει δωρεάν ταξίδι με της ολυμπιακές αερογραμμές , δωρεά του κύριου Αλαβάνου, προϋπόθεση να ανήκεις στο στενό οικογενειακό κύκλο των συνδικαλιστών της ΟΑ.
Μετά έρχεται το έτερο καμάρι της αριστεράς. Η Αλέκα μας που δηλώνει οτι η ιδιωτικοποίηση των ΟΑ θα στοιχίσει σε κόστος-Ασφάλεια - Εξυπηρέτηση. Η ευστοχία της είναι ένα στα τρία αλλά για να δούμε αναλυτικά
- Κόστος. Χρησιμοποιώντας την Ιστοσελίδα Flydeals.com διαπιστώνουμε ότι η Ολυμπιακή είναι η ένατη εταιρία σε σχέση με το κόστος. Οι τιμές ξεκινάνε από 44 Στερλίνες με την ολυμπιακή να χρεώνει 133.
- Ασφάλεια. Σύμφωνα με τα στοιχεία της airsafe.com η ολυμπιακή είναι μία από της χειρότερες στατιστικά αεροπορικές εταιρίες για να χρησιμοποιείς. Οι ιδιωτικές BA και Lufthansa με τα τριπλάσια δρομολόγια έχουν πολύ χαμηλότερη στατιστική πιθανότητα να έχουν ατύχημα εν σύγκριση με τις κρατικοδίαιτες Swissair(ιδιωτικοποιήθηκε πρόσφατα) και ΟΑ.
- Εξυπηρέτηση. Εδώ έχει κάποιο δίκιο οφείλω να το παραδεχθώ. Την τελευταία φορά που ταξίδεψα με ΟΑ στην οικονομική θέση ήπια 4 μπουκαλάκια κρασί χωρίς να χρεωθώ. Αν έκανα κάτι παρόμοιο σε άλλη εταιρία χρεώνομαι γύρω στα 6 ευρώ. Το κόστος μεταφέρεται στο μέσο Έλληνα φορολογούμενο αλλά ποσώς την ενδιαφέρει την κυρία Παπαρήγα για τον Έλληνα φορολογούμενο, όποιος δεν ψηφίζει ΚΚΕ είναι εναντίον του λαϊκού αντιιμπεριαλιστικού αγώνα και του αξίζει να πληρώνει.
Οι ολυμπιακές αερογραμμές πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν άμεσα διότι στοιχίζουν στον Έλληνα φορολογούμενο. Κάθε ταληράκι που δαπανείται για τις ανάγκες των συνδικαλιστών της ολυμπιακής είναι χαμένο από μία επένδυση στην υγεία, στην παιδεία και γιατί όχι και στην εκπαίδευση καλύτερη αστυνομίας.
Αν χρειάζεται μια εταιρία να καλύπτει τις αεροπορικές ανάγκες των νησιών μπορεί να δημιουργηθεί μια μικρότερη με πολύ λιγότερα άτομα και αεροπλάνα η οποία δεν ασχολείται με κοστοβόρες πτήσεις σε Αυστραλία και Ιαπωνία αλλά ασχολείται μόνο με τα νησιά.
Οι υπάλληλοι που θα απολυθούν ας τους συντηρήσει το κράτος απευθείας για ένα διάστημα μέχρι να ξαναβρούν δουλειά, θα μας κοστίζουν πολύ λιγότερο από το να τους έχουμε να εκτελούν ζημιογόνες πτήσεις προσφέροντας μηδέν αξία στον εθνικό προϊόν και βάζοντας καπάκι στο κόστος του μισθού τους και τα έξοδα της πτήσης.
4 Comments:
Δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο με την κριτική στους δύο ...πυλώνες της αριστεράς.
Και καλά το κκε είναι ξεχωριστό φαινόμενο και θα έπρεπε να τύχει μεγαλύτερης προσοχής από πολιτικούς επιστήμονες, κοινωνιολόγους, ιστορικούς και άλλους ειδικούς προκειμένου να καταλάβουμε πως ένα κόμμα μπορεί να μείνει τόσο κολλημένο σε ένα παντελώς αποτυχημένο ιδεολογικό δόγμα.
Ο κύριος Αλέκος όμως είναι εξοργιστικός διότι υποτίθεται ότι το κόμμα του έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα και υπάρχουν στελέχη του (Παπαγιαννάκης π.χ.)που έχουν επαφή με την λογική.Να επισημάνω ότι ο κύριος Αλέκος χτύπησε και πάλι λέγοντας πως όσο διαρκεί ο διάλογος για το ασφαλιστικό αυτός θα είναι στην Πανεπιστημίου να διαδηλώνει.
H ξεφτίλα της Ολυμπιακής αγγίζει Ολυμπιακές διαστάσεις:
Αναστολή πτήσεων της AirSea Lines ζητεί η Ο.Α.
Όπως υποστηρίζεται από την Ο.Α., δεν μπορεί να πετά άλλη εταιρεία σε διαδρομές που βρίσκονται υπό το καθεστώς των άγονων γραμμών, δηλαδή επιδοτούνται. Ωστόσο, οι νομικοί σύμβουλοι της AirSea Lines αντιτείνουν ότι, όπως αναφέρεται σε σχετική απόφαση αυτό αφορά για πτήσεις από συγκεκριμένο αερολιμένα, δηλαδή τον ΔΑΑ προς τα αεροδρόμια των συγκεκριμένων νησιών και όχι από/προς υδατοδρόμια.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/06/28/1351051.htm
Δηλαδή μια άλλη εταιρία (Air Sea Lines) θεωρεί κερδοφόρες τις γραμμές που έχουν χαρακτηριστεί άγονες. Η προβληματική Ολυμπιακή, επιδοτείται για τις άγονες γραμμές - άρα πάει περίπατο το επιχείρημα περί κοινωνικής συνεισφοράς της εταιρίας - και αντιδρά γιατί δεν θέλει να χάσει το ζεστό χρήμα του κράτους. Η Ολυμπιακή δεν έχει χασούρα από τις άγονες γραμμές, το αντίθετο μάλιστα!
Υ.Γ. Για να μην πάθετε κανένα εγκεφαλικό, σας λέω ότι σε πρώτη φάση το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα της Ολυμπιακής.
Να δούμε πως και πόσο καιρό θα κάνει πτήσεις ο ιδιώτης σε γραμμές μικρής οικονομικής απόδοσης. Με γαϊδούρια θα κυκλοφορείτε. αλλά ξέχασα εσείς οι προύχοντες πετάτε μόνο Ελβετία και Ν. Υόρκη.
Ma agapite, i zimia stis olimpiakes ginetai stis ptiseis pros new-york i sydney poy petaei i olympiaki oxi giati exei kerdos alla gia na dikaiologisei ton terastio arithmo apo axristoys poy exei. Opws grafw an theloyme aeroporiki syndesi ton nisiwn einai efikti me mikrotera aeroplana kai ligotero(ews poli ligotero) prwsopiko.
Yparxei diafora toy koinwnikoy kratoys apo to mas piasane koroido oi syndikalistes tis OA
Post a Comment