Friday, September 14, 2007

Οι αστυνομικοί και οι "Μπάτσοι"

Ο Teacher Dude είναι ένας Άγγλος Blogger ο οποίος ζεί και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη. Ο teacher dude λοιπόν έχει σαν χόμπι να τραβάει φωτογραφίες, όλα καλά ως εδώ ο Teacher Dude ακούγεται άλλος ενας κανονικός άνθρωπος σε αυτόν τον πλανήτη, το θέμα όμως είναι ότι o Teacher Dude είναι παράνομος, μάλιστα καλά ακούσατε είναι ένας παράνομος, γιατί όμως? διότι ο Άγγλος φίλος μας δεν ήξερε οτι στην Έλλάδα ο θεσμός των ΜΑΤ είναι ιερός και τόλμησε να τραβήξει μερικές φωτογραφίες κατά την διάρκεια μίας πορείας. Τα αποτελέσματα της παρανομίας του μπορείτε να τα διακρίνετε στο Μπλοκ του.

Τι να πω, πώς μπορώ να ζητήσω συγνώμη από έναν όχι φιλοξενούμενο της χώρας μας αλλά κάτοικο της, πώς να του εξηγήσω το υπόγειο που βρίσκεται η ελληνική ηθική. Νιώθω διπλή ντροπή από τους υπόλοιπους λογικούς Έλληνες για ένα λόγο, όταν με είχαν συλλάβει οι συμπατριώτες του πριν 3 χρόνια με πολύ ποιο σοβαρή κατηγορία, μου είχαν φερθεί με τον δέοντα επαγγελματισμό.

Με είχε κατηγορήσει ένας Άγγλος για τον ομαδικό ξυλοδαρμό του. Εγώ βέβαια ήμουν αθώος διότι απλώς βρέθηκα στην σκηνή ακριβώς όταν έσκασαν τα περιπολικά(ήταν ελληνική Βραδιά και εκείνη την στιγμή βγαίναμε από την Pub) αλλά το έφερε ο διάολος να μοιάζει ο σωματότυπος μου με τον ένα που τον πλάκωσε και έτυχε να φοράω και παρόμοια ρούχα(άσπρο πουκάμισο και μακρυά μαύρη καμπαρντίνα) και σαν να μην έφτανε αυτό μιλούσα και την ίδια γλώσσα με τον άλλο αιμόφυρτο Έλληνα που είχε τσακώσει ο τύπος(γερό κομμάτι ο Άγγλος τρεις ήτανε οι Έλληνες αλλά τους ψιλοκατέβασε).

Ενώ λοιπόν είμαι κατηγορούμενος με όλα τα στοιχεία εναντίον μου, οι Άγγλοι αστυνομικοί μου φέρθηκαν με απόλυτη ευγένεια και το μόνο παράπονο που έχω είναι πως δεν μου έφεραν πρωινό στο κελί όταν με σηκώσανε για να μου πουν ότι δεν υπάρχουν κατηγορίες εις βάρος μου και είμαι ελεύθερος.

Φανταστείτε παρόμοιο σενάριο στην Ελλάδα με τα καμάρια που έχουμε τα οποία αρνούμαι να αποκαλέσω αστυνομικούς και θα τους αποκαλώ μπάτσους διότι αυτή είναι η δουλειά τους να είναι μπάτσοι ή τουλάχιστον αυτό τους εκπαιδεύσαμε να κάνουν. Φανταστείτε τι θα πάθαινε ένας Ολλανδός/Άγγλος και στην χειρότερη ένας Αλβανός, χα σας λέω να φανταστείτε συγνώμη λάθος μου αντί να φανταστείτε καλύτερα να δείτε.

Πρέπει να αναθεωρηθεί ο ρόλος του αστυνομικού και να αρχίσουμε να δίνουμε περισσότερη βάση στην εκπαίδευση τους και την οργάνωση τους. Κακά τα ψέματα ο αστυνομικός είναι ένα όργανο παραμελημένο στην Ελλάδα με βασικούς υποψηφίους για την στελέχωσή τους τα υπόλοιπα δηλαδή όσους δεν μπόρεσε το βύσμα τους να τους χώσει σε καμιά καλύτερη θέση. Πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά με την αναμόρφωσή τους και γιατί όχι και την καλυτέρευση των απολαβών τους και την συνεχή ψυχολογική επιμόρφωσή τους καθώς και την ανύψωση των κριτηρίων πρόσληψής τους.Ο έλεγχος της αστυνομίας ακόμα πρέπει να φύγει απο τον έλεγχο γελοίων πολιτικών(Πολύδωρας σήμερα, Παπαθεμελής επί ΠΑΣΟΚ) και να πάει σε διακομματική επιτροπή στην βουλή ώστε να μην μπορούν να κρύβονται τα σκάνδαλα πίσω από κλειστές πόρτες.

Teacher Dude Μια μεγάλη συγνώμη από εμένα.


3 Comments:

χαμογελο said...

Η τρομοκρατία από την αστυνομία και η κάλυψη των μπάτσων και ιδιαίτερα των ΜΑΤ είναι πολτική είτε θέλετε να το παραδεχτείτε είτε όχι... Δεν θα αναφερθώ σε πρόσφατα παραδείγματα με ζατινιέρες... Απλώς να αναφέρω το εξής...
Μαντέψτε ποιό είναι το μοναδικό σώμα στην αστυνομία όπου οι στολές δεν έχουν αναγνωριστικα???
Τυχαίο είναι αυτό?
Μην τρελαθούμε κιόλας...

Τέλος πάντων τουλάχιστον είναι τυχερός... που να ήταν αναρχικός, αριστερός ή μετανάστης...

Antonios Politakis said...

Είσαι γελασμένος αν νομίζεις ότι το φαινόμενο με την ζαρτινιέρα είναι πολιτικό και όχι θέμα ανοργανωσιάς της Ελληνικής Αστυνομίας, η Ελληνική αστυνομία είναι άλλη μια δημόσια υπηρεσία η οποία χωλαίνει όπως όλες οι Ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες

Σχετικά με τα αναγνωριστικά δεν έχω πληροφορίες, και δεν γνωρίζω αν δεν έχει η στολή αναγνωριστικά ή αν τα αφαιρούν οι ίδιοι(πράγμα που δείχνει επίσης ανοργανωσιά). Επιφυλάσσομαι να το ψάξω.

χαμογελο said...

μάλλον δεν έχεις κατέβει σε πορείες.... Όταν επιτήθοντε στους διαδηλωτές και φωνάζοντας "θα πεθάνετε κομμούνια" και άλλα συνθήματα παρόμιου περιεχομένου η οταν βάζουν στοιχημα ποσους αναρχικους θα χτιπήσουν κτλ Όλα αυτά δεν είναι τυχαία... Ούτοσιάλως στην αστυνομία επικρατούν φασιστικές νοοτροπίες... δεν εχεις ακούσει τις δηλώσεις του μπαλάσκα(νομίζω ότι έτσι τον έλεγαν) στην TV? Αυτός(συνδικαλιστής) πως βγαίνει? Κάποιοι των ψηφίζουν επειδή συμφωνούν με αυτά που λεει.

Γενικά πάντως το πρόβλημα με εσας είναι ότι πιστεύεται πολύ στους νόμους και αγνοείτε τον λόγο υπαρξη τους και το πως βγαίνουν... διαφορετική ιδεολογία θα μου πεις αλλά τέλος πάντων